wtorek, 24 grudnia 2013

Dzień dobry - świątecznie!

Więc cóż, cześć wszystkim. Zaczynam moją przygodę z blogowaniem w Wigilię. Tak mnie naszło no i tak będzie. Może coś o mnie? Mam na imię Daria, mam 14 lat i co.. hm, mieszkam niedaleko Katowic. :) Nie mam pojęcia co pisać o sobie, więc przechodzę do rzeczy.

Dzisiaj Wigilia, wprost genialnie! Już teraz chciałabym złożyć wam życzenia. :)
To tradycyjnie Wesołych, radosnych i pogodnych Świąt Bożego Narodzenia. :)
Wymarzonych prezentów pod choinką, pozdzieranych gardeł od śpiewania kolęd, smacznego karpia, zapachu choinki w całym domu, śniegu za oknami, nie mam pojęcia czego jeszcze życzyć..
Lubicie święta? Ja osobiście za nimi nie przepadam.. Moim zdaniem to nic innego jak sztuczna atmosfera, bynajmniej u mnie w domu. Z kim spędzacie święta? Jedziecie gdzieś? Ja za jakiś czas jadę do babci..
Dobra, może napiszę coś więcej jutro... Bo dzisiaj kompletnie nie mam pomysłu na notkę. :)


2 komentarze:

  1. Ja zazwyczaj to jeżdże tylko do babć ale mam do nich 30 min samochodem wiec spoko . A wigilie spędzam raz u babci a raz u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się twój blog może zajrzysz na mój jak będziesz miała czas i przerwę w pisaniu postów ;)
    http://smiletonikola.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń